Sselenay Ablam 7dk içinde vajinal doğum yaptı,kesisiz dikissiz çok kolaydı.
Kuzenim vajinal doğum yaptı komple yirtilma oldu, 40dikiş atildi, aylarca oturamadi bile.Yani şu doğum kolaydır diyemez kimse
Ben sezaryen oldum.İlk sezaryenimde çok ağrım oldu.Aylarca kendime gelemedim.Psikolojim bozuldu.
2.sezaryenimde ilk kalkışta bile kendim desteksiz yürüdüm,kalktım. Ağrı çekmedim desem yeridir. 1 hafta sonra hiç ameliyat olmamış gibiydim.