Ksmt evet bekleme süresi can sıkıcı oluyor bende ilk gittiğimde 2 saatten fazla beklemiştim ama sonra nst başlayınca rahat ettim boş beklemektense nst bağlanıyordum bi de deva hanım biz bişry sormadan çok incelemiyor ya da söylemiyodu telefonda önemsiz birşy bile sorsam yarın gel diyordu 😕iyi yanları var sıcak kanlı ama işte kötü de çok