10 Şubat’ta doğum oldu 41 haftalık olmuştuk Dr artık beklemeyelim diyip yatışımı verdi ağrım sancım bsey yoktu sadece günlerdir yalancı sancı çekiyordum ama o gün oda yoktu 😁😁 saat sabah 9 gibi fitil yerleştirdiler bebeğim harekesizdı diye serum veriyorlardı saat 11/12 gibi sancılar inceden başlamıştı ben bu sırada bol bol egzersiz yapıp hareket halindeydim ara ara nts ye bağlanıyordu suqat yaparken yoğun bir akıntı geldi ve fitili dışarı attı ucunu fitili değiştirdiler yenisini taktılar saat ¾ ten snra gerçek doğum sancıları başlamıştı ve ben nefes alamıyordum ama yine sürekli hareket halindeydim yürüyüş yapıyordum çömelip kalkıyordum ve açılmam hiç ilerlemiyordu bı ebe bana bı anda açılman olcak ve doğumun 1 anda olcak demişti ve öyle de oldu saat 6 gibi artık sancıların zirvede olduğu an gelip muayane ettiler 6 cm olmuştu bı kere çatala alıp suyumu patlattılar sanki orayı şuan tam hatırlamıyorum orda bı muayene edip bseyler yaptılar ve beni odaya götürdüler ebe yatma yürü dedi ve sancın gelirse çomelebilirsin ama ikinmak için erken sakin ıkınma dedi ve gitti aradan ya 10 ya 15 dk geçmedi yada geçti hatırlamıyorum 😁😁 çok kötü sancı vuruyordu ve ıkınma istediği geliyordu yatağın başlığına tutunup çomeldim 2 defa sonra tekrar sancı geldi ve ben artık sesleniyorum gelin bseyler oluyor çünkü çomelince çok kötü tuvalete gidecekmiş gibi istemsiz ıkınma oluyordu ve engel olamıyordum geldilee bebek geliyor diyip çatala gttim ve bebeğime kavuştum çok şükür bugün 40 günlük olduk ♥️♥️