Bilgeler çok zeki oluyor gerçekten isim yansıyor Kendi ayakları üstünde durabilen sağlam karakterli insanlar çok güzel bir isim bence .İçinde ay geçen isinler de hoş ben kızıma koydum ama onda da şöyle bir durum var ayın haline göre duygu durumunda değişiklik olabiliyor mesela dolunayda uyku problemi yaşıyoruz yâda bilmiyorum belkide tesadüf 😅