rnyyy Geçen salı günü yaptırmıştım sanırım bugünlerde çıkacak sonucu bir yandan korkuyorum inşallah iyi çıkar sonucu 🥺
Elisa0110 rnyyy genelde %100 sonuç veren bir test değil olasılık hesaplıyor sadece korkmayın bişey olmaz inşallah
gozdeguzel rnyyy olasılık hesaplıyor ama nt, nazal kemik, anne yaşı ve kandaki mom değerlerini harmanlayıp bilimsel bir veri sunuyor eğer risk 10 bin ve üstü gelirse korkma bişey olmaz bebek iyi yani kötü bir test değil
mervekalkann rnyyy ikili testiniz temiz çıkınca genelde doktorlar diğerlerine gerek duymuyor bende öyle söylemişlerdi. Güzel haberler alırsınız umarım 🌸
barbies rnyyy korkma ultrasonda burun kemiği göründüyse ense kalınlığı iyi çıktıysa testte genelde temiz geliyo 🌸
rnyyy Elisa0110 evet biliyorum fetal yaptırıcaktım aslında ama vazgeçtim ondan ikili yaptırdım yine de 🥺
gebebayan Korkma canım insllah iyi çıkar sonuçların . Bende yaptırdım ama henüz sonuç yok sen nerden bakıyorsun sonuçlar için
rnyyy Elisa0110 iyi yaptınız benim ikimci gebeliğim aslında yaptırmayacaktım hiçbişey ama içime sinmedi
gebebayan rnyyy ben e nabizdan kontrol ediyorum ölçüm sonuçlarımı gördüm hersey normal çok şükür ama aldıkları kan düşmedi henüz bilemedim 🤷🏻♀️ yoksa benimde numaramı aldılar ses yok 17 sinde yaptırdım
gebebayan rnyyy normalde özele gidiyorum canım ama test için devlete gittim yaptırdım burdan çıkan sonuçlarımı kendı doktoruma göstericim