Mrve26 merhaba kizlar midem feci yaniyo ve uyuyamadim normalde rennie mideilaci kullaniyodum ama bittigi icin icemiyorum ve cok midem yaniyo gaviscon var ewde ne yapmaliyim icen warmi gaviscon ? bu arada 24 haftaligim 😢
SerkanBaharBaynazoLu Bende öyleyim Canım doktoruma söyledim gaviscon yaZdı onu kullanıyorum çok iyi geliyor
mervesarp2005 Bende gaviscon şurup kullanıyorum.doktorum hiçbir zararı yok dedi. İçer içmez rahatlatıyor zaten.
TugbaGuner Bende dün akşam mide yanmasını yoğurt yiyerek geçirdim baya rahatlattı, sizlere de tavsiyem olsun kızlar