Rabia140 Kızlar yüksek tansiyon sıkıntı biliyorum ama peki ya düşüklüğü normal mi son iki gündür büyük tansiyonum günde iki üç defa filan 9 lara düşüyor baş dönmesi mide bulantısı hatta bazen göz kararması da eşlik ediyor 34+6 oldum an itibari ile
BegummKaya27 Rabia140 tansiyon düşüklüğünü tuzlu şeyler yiyerek düzenleyebilirsin. Yükselmesi risk endişelenme. Bende bir hafta önce aynı sorundan doktora gittim takibini yapalım dedi sadece. Çok uzun aralıklarla aç kalmaman lazım. Sürekli bişeyler atıştır
gzmnrhal Rabia140 ikinci tremaster başlarinda oldu bendede 4 hafta faln sürdü normaldi doktor tuzlu ayran vs içme dinlen sadece gecmesini bekle demisti ama senin haftalarinda normalmi bilemiyorum
annebebeka Rabia140 hayatım boyunca bu işkenceyi çekiyorum🥲 sürekli 8/5 9/4 falan çıkıyor asla düzene girmiyor. Doktorum bayılma derecesine gelmediğin sürece endişelenme dedi. Tuzu biraz arttirmam gerektiğini ve tatlı şeylerin de tansiyonu yukseltebilecegini söyledi. Sende bunları uygula ve bol bol dinlen yoruldukça daha da düşüyor 🙏
Rabia140 BegummKaya27 aslında düzenli yiyorum şu da içiyorum ilk gebeliğimde de düşğk tansiyon sorunum vardı ama rahatsız etmiyordu bu hamileliğimde rahatsız ediyor hatta geçen nst de bebeğin hareket etmediğini söyledi doktor tekrar nst istedi zor hareket ettirdik düşük tansiyon etkiler mi ondan kaygılanıyorum
BegummKaya27 Rabia140 bende kilo alıyorum korkusuyla 1 gün az yedim 3 gün kendime gelemedim. Sağlığımıza zarar geleceğine veririm kiloları valla tekrar yemeye başladım 😅
patateslimanti Ben düşük tansiyon gebeliğin yolunda ve sağlıklı gittiğinin işareti diye okumuştum. Ama baş dönmesi göz kararması fazlaysa sıkıntı olabilir doktorunuzla görüşün
Rabia140 patateslimanti iki gündür baş dönmesi göz kararması eşlik ediyor düşüş olduğunda 9 lara düşüyor ölçtüğümde gün içerisinde 2 veya 3 defa oluyor
Rabia140 gzmnrhal onu ben de bilmiyorum ya normalde 10 larda rahatsız etmiyordu ama 2 gündür baş dönmesi mide bulantısı filan ediyor geçende de bebek hareketleri azalmıştı o yüzden kafama takıldı
thegirlinahood Benjm de ayni 34. Haftada sık sık düştü sonra rahatladım sanki bi hafta falan yok gibiydi bu hafta tekrardan başladı aynisi. Gun icinde cok dalgalanıyor özellikle son bir kaç gündür. Acaba bebek büyüdükçe vücudumuz tepki veriyor sonra alışıyor derken zaman geçince bebek biraz daha büyüyüp tekrar mı bi atak oluyor diye düşündüm bugün. Gerçeklik payı var mı bilemem biraz benim atmasyonum oldu ama tuzlu ayran ve dinlenmek tek çözümüm. Uzanıp dinlenmeyince daha cok zorluyor tum güne yayılıyor sanki.
Rabia140 thegirlinahood olabilir aslında dediğiniz gibi bebeğin büyüklüğü mü etkiliyor acaba kontrol zamanı doktora açıcam konuyu
Petibor Aynı sıkıntıyı ben de çekiyorum, 8/5 e lere kadar düşüyor. 2 saatte bir bir şeyler atıştırarak, suyu 2.5 litre içmeye çalışarak, kötü hissetmeye başladığımda şekerli tatlı bir şeyler yiyip dinlenerek idare etmeyi öğrendim.
Rabia140 annebebeka Allah A şükür iki hamileliğimde de ödem sıkıntım olmadı olmaz inşallah doğuma kadar da