Hastane çıkışı alın 2-3 tane yeterli gibi (ben 2 tane almıştım).
Ağız mendili alın (bol bol😁)
Eldiven 2 çift olsa yeter, durmuyodu eline bizimki çıkıyodu hep çoraplarından geçirdim eline yüzünü çizmesin diye 🤭(2.775 gr.doğdu)
Reflü yatağı tavsiye ederim (1 yaşına kadar kullandım ayakta onla sallardım👌😊)
Puset için örtü alın yaz kış doğduğu mevsimine göre
Puset minderi şart değil ama olunca da çok yönlü kullanılıyor ben ana kucağında, arabasındaw, pusetinde felan bi çok yerde kullandım.
Göğüs pompası da imkanınız varsa alın benim sütüm onunla hızlandı, artırıcı damla da kullanmıştım ikisi birlikte fayda etmişti 3. gün sütüm daha iyi gelmişti elhamdülillah
Buhar makinesi olsun evinizde inanın çok lazım oluyor👌
0 ya da 1 numara bez stoğu yapmayın, gerektikçe alın çabuk büyüyorlar bi bakmışsın 2 numaraya geçmişsin elinde kalıyor hep stoklar gerek yok bence.
Kıyafetleri de bebeğinizin hangi mevsimde hangi ayda olacağına göre alın, gerektikçe alınabilir fazla kalınca da giymeye fırsat olmadan bğyüdüğü çok kıyafeti oluyor.
Göğüs ucu kremi alın kesinlikle hatta şimdiden nemlendirin vazelinle felan ya da bitkisel yağlarla yara olmasın diye tüm önlemi alın derim👌(tahin yağı çok önerildi)
Emzirme minderi de iyi iş görüyor imkanınız varsa alın (5-6. Aylarda oturma minderi olarak kullanılıyor)
Aklıma gelenler bunlar annecik, çeşit çeşit beşik almaya da kalkmayın genelde yerde yatmayı seviyolar 🙄🤣 eski usül seviyor bebekler.
Yalnız bebek gaz sorunu için eski usül salıncak işe yarıyor alacaksan o tarz bişey düşün ya da kendin kur biz kurduk 🤭😊