Ben de 33+2 yim bi kaç gündür aynı durumdayım sertleşme ve hareket azlığı çünkü geçen güne kadar aşırı hareketliydi bi anda kesildi dün acile gittim alttan bakıcaz deyince istemeyip ağlaya ağlaya kaçtım:( devlet hastanelerinden nefret ediyorum:( sadece ultrasondan bakıp kalp atışı vs normal mi onu söylicen direkt alttan bakmak nedir ben anlamıyorum ben mi abartıyorum normal mi bu durum ben bunu yaşamamak için sezeryan oluyorum ve kendi doktorum hiç öyle bi şey teklif etmiyor kızımda sadece doğum başladığında baktılar bir kere tek. Şimdi daha 33 haftalığım alttan bakıp sonra da elle muayene edeceğiz diyor açıklık yoksa da açarız demek istiyor galiba :( 18 haftalıkken de aynı devlet acile gittim karın ağrısından alttan bakmak istedi ben istemeyince ultrasona alıp bebek iyi deyip gönderdi. Ama dünkü denk gelen doktor inattı önce alttan bakmalıyız dedi ısrarla sonra da neden kabul etmiyorsun belki bebeğin risk altındadır şuan deyip beni ağlatıp gönderdi 😔😡