Gokturkmom_ Pera120 Defalarca kez yıkamama rağmen geldiği gibi kaldı çok memnun kaldım 🤍görsel ekleyip geliyoruummm
zepstory Pera120 ben ikeadan aldım 2 aydır sırt ve bel yaslama minderi olarak kullanıyorum. Hala taş gibi hiç inmedi
alpanne3 Pera120 ben e bebekten baby plustı sanırsam pembe beyaz desenlı aldım 3 sene önce hala ılk günku gıbı okdrda pahalı degıl