badhomian bu dediğiniz burun spreyi güvenli miymiş peki kadın doğum doktorunuza sormuş muydunuz ben yaklaşık 10 senedir iliadin kullanıyorum nefes alamıyorum onu kullanmadığımda çok zorlanıyorum doktorum izin vermedi gebeliğin başından beri o kadar zor ki benim için hiçbir şey de fayda etmiyor zaten denemediğim bir şey kalmadı şu anda da 36+5im normal doğum istiyorum ve nefes çok önemli ne yapacağımı bilmiyorum spreysiz nefes kontrolü yapabileceğimi sanmıyorum 🫠