zky_ Kızlar gebelikte saç kesiminin bebeğin aklının kıt ömrünün kısa olcagini söylüyorlar cevremdekiler. Öyle birşey cidden var mı 40+4 deyim kestirsem bişey olur mu
aslmoms zky_ hurafe hurafe ama zaten siz doğum yapacaksınız . Doğumdan sonraya bıraksanız daha iyi olabilir bence . Kuaförde saç, boya kokusu boşverin bence
NobleMom zky_ Tabi ki hurafe hiç olur mu öyle şey. Ama çevreniz böyle düşünecekse onların negatif enerjilerine maruz kalmamak için doğum sonrasına bırakabilirsiniz az kalmış zaten ✨🤍
eliftugba48 36.haftadayım bende inanmıyorum böyle şeylere ama doğum sonrasını bekliyorum saçlarım inanılmaz uzadı ve bi de doğumdan sonra 40 gün daha beklicez
Gokturkmom_ zky_ Asla inanmıyorum böyle şeylere tamamen hurafe.. Kestirdim ve büyük bi rahatlama gelmişti bana💇🏻♀️🌷🌸
sineminkooo hem kestirdim hem boyattım ilk üç aydan sonra asla alakası yok hurafelere inanmayın.. Allah’ın verdiği ömrü saçın uzunluğu belli etmez 🫠🫠
ARYa143 zky_ o hurafeyi ben de duymuştum ama 2 veya 3. aylarımda saçımı kesmiştim, daha bi hızlı uzadı sanki🙈😂 Şimdi yine 3. ayımızdayız kesmeyi düşünmüyorum ama şimdi 😁 düzenli olarak kesiyorum çünkü 😊