Merhaba, daha önce rahim ağzı yetmezliğim olduğundan erken doğumla bebeğimi kaybettim. Şimdi gebeyim progestan fitil kullanıyorum , 6. Haftamda lekelendim kahverengi doktor leke yerleşme olduğundandır demişti hatta iyi bir şey demişti ama 3 gün sonra elime böyle bi kan geldi çok korktum hemen doktora gittim düşük tehlikesi dedi 4 gündür mümkün olduğunca yatıyorum ama okul başlıyor matematik öğretmeniyim, aktif çalışmaya alışkın biriyim. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı (görsel için özür diliyorum )