melisakucuk Bugün 5 hafta 10 günlük hamile olduğumu öğrendim çikolata kistim varmış sağ tarafta bebek saglikliymis şuan ultrasonda gözüktü 🥹🥹🥹folik asite başladım bugünden itibaren
Bereninannesi melisakucuk canım hayırlı uğurlu olsun gözünaydın ihmal etme kendini ben 17 gündür olmuyorum gebe de değilim inşallah önemli bişeyim yoktur diye dua ediyorum
sarilale123 melisakucuk gözünüz aydın. İlk gebelikte bende de vardı bebek büyüdükçe kist küçüldü doğumdan sonra ilk muayenede hiç kalmadı dedi doktor
melisakucuk sarilale123 sizinle daha önce de konuşmuştuk sizin sayenizde motive olmuştum teşekkür ederim 🤗