adl_12 ben de 30 haftalık oldum hiç kilo almadım bebiş de gayet günü gününe gelişimi güzel çok şükür kiloyu takmamalı bence herkesin ve beden ve vücut yapısı farklıdır 78 kiloyum kilolu hamile kaldığım için doktorum kilo almıyorsundur dedi ilk gebeliğimde de hiç kilo almamıştım