Sevgiiss Kızlar sezaryen olacağım için son 1 ay geldi çattı , çok heyecanlı kıyafetleri yıkadım bu hafta içi ütüleyeceğim , çantamı hazırlayacağım 🌸 sizler kaç haftalıksınız 🌸
ftmnr05 Sevgiiss son 28 gün bizde de 36 olduk bugün heyecan korku merak hepsi bir arada ne hissediyorum bende bilmiyorum 😬😋
Melike3506 Sevgiiss 29+4 üm bende bugün ütüyü bitip dolabını yerleştirdim. Hastane çantamızı hazırlamak kaldı 🥰
1oglanannesi Sevgiiss bende 34+5 yarın kontrölüm var agrılarım sancılarım su gelmesi yürümükte bile zorlaniyorum bacak aram agriyo her şeyimiz hazr 35 yada 36 arasi sezeryenle götururuz dedi doktorum suyumda az kaldigi için
urs61 Sevgiiss 36+6 olduk bizdeee ☺️☺️ Sabah kontrolümüz varr artıkkk tarih verir diye düşünüyorum 💕🐣🐣
aslmoms 20 hafta civarıııı Darısı bizlerin başına o halde 🩷🩷 bizde çanta hazırlamaya başlamak için sabırsızlanıyoruzz
betegemenbur 1oglanannesi ilk hamileliğiniz mi? Ben de 34+4’üm doktor en geç 37 haftaya kadar doğumu başlatırız dedi. Sezeryan mı dedim normal deneyeceğiz ilk dedi
ilaydaltan urs61 ben de 34+6 yım. Yarın kontrölüm var normal doğum olucağından bebeğe kalmış bişey benimki😂 çok bunaldım ama
urs61 ilaydaltan Yaa evet normal doğum olunce 40-41 e kadar yolu var yanii gidebilirsen tabii ☺️☺️ Hayırlısı artık bakalım nereye kadar giderizz.. Bende bunaldım.. Doktorum 39. haftaya kadar bekleriz dedi 🙇🏻♀️ Birazcıkk erken alsa bişe olmaz herhalde yaa 🥹 Haftaya alsın işte 😅☺️🫠🫠 Zaten ilk gebeliğimde gebelik zehirlenmesi geçirdiğim için bunda da riskli gebeleyim.. Çok şükür sıkıntı yaşamadım şuana kadar ama kavuşmak istiyorum artık en güzeliyle inşallah 🐣🐣
ilaydaltan urs61 inşallah sağ salim kavuşursunuz. Kızımı 38+5 de doğurmuştum bu ne zaman gelr bilmiyorum suyum fazlaymış sadece
8528 urs61 37 haftadan sonradır bekliyorum ne gelen ne giden var. Şuan 40+1deyiz bu hafta da bekleyelim bklm
sarilale123 Sevgiiss çok heyecanlı telaşlar, sağlıkla gelsin inşallah bebeğiniz biz anca yarıladık zamanı
urs61 ilaydaltan İçRabbim hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 💕 Son düzlükteyiz artık 😅☺️
1oglanannesi betegemenbur ikinci bende ilki sezeryen olmustu 2 yil gecti daha üstünden o yüzden yine sezeryen olucaktim zatem 30 haftadan beridirde sorunlar yasiyorum su gelmesi acıklık ancak bu haftaya kadae getire bildim hiç kalkmadan
betegemenbur 1oglanannesi Yaa anladım. Benim de bebeğin kordonu tek arterli olduğu için 2 hafta geriden geliyoruz şuan 34+4 ama ölçümler 32-33 uyumlu doktor o yüzden en geç 37’de doğurturuz dedi. Bu cuma da randevum var 35 oluyorum korkuyorum çocuk doğarsa küveze girer mi diye 🥹
mervekalkann Sevgiiss ne güzel maşallah sağlıkla gelsin 🌸 biz de görecek miyiz o butonu bekle bekle gelmiyor zaman geçmiyor asla daha 24+2 olduk 🥲
1oglanannesi betegemenbur bebekten aslı küveze girmesi ama girsede az kalir çok kalmaz Salikla gelsin insaAllah😘