Symgmnr inşallah canım ya kan olmadı sadece kahverengi lekelenme o da aşırı yorgunluktan sanırım ilaç kullanmaya devam ediyorum şu anda kanama bölgesi görünmedi çok şükür normaldi herşey ama önlem amaçlı ilaç verelim yine kullan dedi doktorum haftaya detaylı var o zaman zaten daha dikkatli bakılacak sorarım yine. Çok teşekkür ederim canım😊