ozlemigokce Kızlar selam 5 + 3 günlük hamileyim Beta hCG değerim 570’ten 480’e düştü Bunu yaşayıp değerleri tekrar yükselen var mı
NobleMom ozlemigokce Bir kere düşüş yaşadıktan sonra tekrar yükselme gösterse bile bu dalgalanma gebeliğin sağlıksız olduğunu gösterir maalesef 🙏🏻
benik ozlemigokce bende yaşadım aynısı bi yükseldi bi düştü sonra progesteron kullandım 4.5 gün sonra düşük oldu sağlıksız keseyi de hemen 1:buçuk ay sonra hamile kaldım ve şu an yedi aylık hamileyim sana da nasip olur 🙏 inşallah
ikizannesiiiiiiii ozlemigokce benimde başıma böyşe gelde ve sıfırlanınca değerim adet olmuştum maalesef yükselmez diye biliyorum
ozlemigokce benik peki canım bu süreçte kürtaj veya farklı işlem yapıla mı 2 gün sonra tekrar gel dedi doktor
birpanda ozlemigokce Benimde 700 civarıydı sabitledi kendini artmadı yatışım yapıldı düşüşe geçti ama rahim duvarında kalınlaşma oldugu için her ne kadar gebelik sonlanıyor olsada 13 mm demişlerdi yanlış hatırlamıyorsam kürtaja alındım kazıma işlemi yapıldı kese vsyoktu yani 15 dklık bi işlem narkozlu yapılıyor birşey hissetmiyorsun çıktıgında lekelenmen oluyor detaylı anlattım ama inşallah gerek kalmaz
benik ozlemigokce 2 gün tekrar sende kan alıp beta hcg takipi yapılacak benimki kürtaj yapalım dedi benim çok ağrım vardı diye ben redetim istemedim çok yoğun kanama oldu oldu kendiliğinden düştü belliydi zaten
ikizannesiiiiiiii ozlemigokce 2-3 güne bir kan verdim ben çok hızlı sıfırlanmadı bende ama her kan verdiğimde düşmüş oluyordu
ogretmenblg Selam hanımlar son adet tarihim 26 Şubat 3 Günlük gecikmeyle Beta hcg 49.81 5 günlük gecikmede 72.17 sizce artar mı sağlıklı ilerler mi yoksa yoksa kimyasal yada dış gebeliğe dönebilir mi böyle bir durum yaşayan var mı ?