Lohusalıkta emzirmede diş tedavisi olan varmı dişkerim hamileliğimden beri cok agrıyordu dogum yapalı 1ay oldu hala agrıyor yemek felan yerken ki bide bayram tatlıydı sekerdi dayanamdım yedim ne yalan söyleyeyim cok fena oldum anlayacagınız bu dönemde bebege zarar verirmi ilaçlar yada tedavi