anneadayii__ Elisa0110 hem kulak hem alından E bebekten 640 tl gibi bişeye almıştım indirimdeydi o zaman
Elisa0110 anneadayii__ alından pek önermiyorlar kulak daha iyi diyorlar ikisi de aynı sonucu veriyor mu peki
gozdeguzel Ben braun aldım şuan kurumun güvenliğinde izinli oldığum için alamadım ama uçlarının sürekli değişmesi gerekiyor diyorlar her ölçümden sonra değiştirmek gerekiyormuş o biraz üzdü ya ben nerden bulcam onun ucundan sürekli
Elisa0110 gozdeguzel AA evet onu bende gördüm ama sürekli değiştiğini bilmiyordum yıkanabilir değil mi acaba kullan at şeklinde mi
Elisa0110 osimdiannee yaa bişey desem inanmazsın aklımdan geçiyordun yemin ederim nerde bu diye bu kadar olur yani 😘😘
osimdiannee Elisa0110 ailemin yanındayım kuzum bayram için geldim. Pek takilmiyorum o yüzden 🥰🫶 Şimdi kızımı uyutmaya çalışırken takılıyorum 😂
Elisa0110 osimdiannee yaa neyse şimdi bişey demiyorum ama küserim sana bak Bi azıcık görünüp gidiyorsun 🥺nedense sana ayrı bir kanım kaynıyor kimse görmesin 😂😂🤭
bsrbrkysr184_ Elisa0110 resmini atıyım sana şeyini hatırlamıyorm ucu satılıyor aşkım ben kızıma ölçüyorken ayrı bana ayrı kullandım aynı kişiye aynı kullana biliyorsun hastalıktan hastalığa değiştir kafana göre takıl ama gayet güzel
Elisa0110 bsrbrkysr184_ anladım canım benim bende aynı kişiye kullanılsa da o ucu değişiyor sandım. Bide uç kısmı plastik mi