senaaayslky 16+2 haftalık gebeyim düşük riskim vardı kahverengi lekelenmem oluyordu geçmişti bilmeden yarım fincanı geçecek şekilde kekik çayı içtim bir şey olur mu çok korkuyorum
tinymiracle1 senaaayslky ben hamile olduğumu bilmeden adetim gecikince adet söktürsün diye adaçayı maydonoz bromelain şurup filan içmiştim😬birşey olmadı bence inşallah seninde olmaz
aleyflx senaaayslky kekik çayı tarçın çayı hurma çayı bunlar son haflatarda dogumj tetikler yani kadınlarda sancı yaratır ama bir şey olmaz ins