Leyla93- amin inşallah, gebeliğimi Perinatoloji uzmanı takip etti benimde insilün direncim vardı gebelik şekeri de vardı doktorum zaten şekerin çıkma ihtimali yüksek dedi ben en baştan diyet yaparak ilerlettim zaman zaman zorlandığım oldu ama sabrettim, bu sayede hiç kilo almadım üstelik kilo verdim 4.5 kilo fazla ile doğuma girdim, 36+4 te doğum yaptım rutin kontrole gitmiştim bağırsakta kalınlaşma var diye eve bile göndermeden acil sezeryana aldı doktorum, bebişler küveze girmedi 2.5 birisi 2.600 birisi doğdu şükürler olsun bu süreçte en önemlisi doktor takibi ve iyi bir doktor