Merhaba kızlar, ben 6 haftalık hamileyim ilk gebeliğim. Doktora gittim ve bana kesenin büyüdüğünü ama şekilsiz büyüdüğünü Böyle durumlarda bebeğin gelişimini durdurabileceğini söyledi ve sonra birden kısmet seni zehirleyebiilir kanaman olursa haberim olsun gibi laflar söyledi bende şöyle düşünüyorum eğer büyümeyi bitirseydi benim 2-3 gündür mide yanmaları ve bulantılarım başladı göğüs hassasiyetim ve sürekli uyumaisteğim devam ediyor çok üzüldüm hep dua ediyorum :(