ikizannesiiiiiiii Arkadaşlar gebelik şekeri olupta doğumu kaç haftalık yaptınız ilk hamileliğim de erken doğum yaptım ikiz gebelik olduğu için şimdi de şekerden korkuyorum erken doğum yapmaktan