Nzk Kızlar ben 6 aylık hamileyim ilk bebeğim ne almam neyi ne kadar almam gerekiyor fikir olsun hepimiz için Suan icin hastane çıkışı zıbın corap battaniye ayaklı alt vb aldım.
Gurbettegebe Nzk bu sorular okadar cok doğrulup cevaplandıki bnce arama yer de yaz bul daha cok sey bulursun ben öyle yaptım insanlar Bi süre sonra yazmıyo bu posta cevap😊😊
Nazoliii Yaz bebekleri cok giyilmiyor aslinda eskiler kat kat giydiriyor ama ilk kizim temmuzda oldu sadece zibinla ve ustune ince bi ortu ile uyuyordu 2. Kizim haziranda olacak insallah bende zibin sortlu guzel salopetler vs aldim ama yenidoganlarini uzun kollu aldim tek kat giydirilebilir diye 😊 aldiklarin cok kalin olmasin yeter bence 😊