hilu eskiden öyle yaparlarmış, annemde yeğenlerime yapmıştı şok olmuştum.. tabi benim kızımda yapamadı başından engelledim. Bence bişey olmamıştır, olsaydı ağlardı çocuk. Bacaklarını açma kapama yapan ağlıyor mu, ayrıca çıkık olsa bacaklardan biri daha uzun olur diye düşünüyorum.