melisa5353 çok teşekkür ederim allah razı olsun. Benim de içimde hiçbir tereddüt yoktu. Down için bile hiç şüphem yoktu nedense. Yine de doktorumun tavsiyesiyle yaptırdım ve bebeğimi trizomi 18 sebebiyle kaybettim. Asla düşünmezdim böyle bir şey yaşayacağımı ama hayat bu, ihtimallerle dolu ve bu ihtimaller her gebelikte var. Ben o zaman üzüldüm ama yaptırmasaydım sonrasında çok daha ağır bir şekilde üzülecektim. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.