GulsahMulayim aysun58 yani, burası dediğin gibi daha rahat olabilir. İlk tercihim devlet olacak, o da yapmayız falan derlerse yada yokuşa sürerlerse hiç yaptırmayadabilirim.
Fidansvnccm GulsahMulayim bende pazartesi gunu kontrole gittim ultrason icin sira verdiler yarin gidicem bide kan veriyosun devlette yapiliyor.
Fidansvnccm GulsahMulayim duzce.Ilk bebegimde de devlet hastanesinde yaptirmistim.Zaten doktor kendi diyo su gun gel su testi yapicaz diye.
Ersozburcin Betuel11 yurt dışına giden testin adı nifty test ben 2600 yaptırmıştım 4000 çok fazla firmacı kızın telini vereyim istersen yaptıracaksan birde ona fiyat sor ikilide 600 tl civarında biliyorum ama ikili net sonuç vermiyor sonrasında 4 lü oluyosun nift de direk sonucu söylüyolar.
GulsahMulayim Sdnurr sen yine de sor soruştur canım ya, aynı işlemi devlette de yapıyorlar ise yada başka imkanın olduğu yerde yaptır. Yazık günah yaa.
GulsahMulayim [bilinmeyen] umudum dediğinden yana 🙏 inşAllah böyle olur uğraştırılmaz. Devlet yapıyorsa tabi ki tercih orası olur .
GulsahMulayim Efecik sizde iyi yaptırmışsınız 🤗 seviniyorum böyle uygun yorumlar görünce. Çok pahalılar fırsatçılar gibi yaaa.
Esenn1 GulsahMulayim Önce ultrasonda bebeğin ense kalınlığına ve burun kemiğine bakıyorlar sonrada kan veriyorsunuz onun sonucu da birkaç güne çıkıyor ben özel Okmeydanı hastanesinde yaptırdım fiyatı çok uygundu muayene 60 tl test 90 tl
GulsahMulayim Esenn1 evet sizin uygunmuş, sevindim bak 🤗 bizim de artık şansımıza bahtımıza artık. Gidince sorup öğreneceğiz. Her ilde ayrı sistem varmış baksana. 🙄
Efuli53 GulsahMulayim canım normal doktoruna gidyosun ya özel bişe yapmıyosun. Doktorun normal her zamanki gbi ultrasondan bakıyo ensesını ölcüyo sonra bi form dolduruyo annenin yaşı kilosu özgwçmişi falan filan. Sonra laboratuvarda kan verıyosun bi tüp . Bu kadar yani. Benm doktor muayenem 50 liraydı zaten. 46lira da labaratura verdim
GulsahMulayim Efuli53 çok iyi yaptırmışsın canım ya. Çok sevindim şuan senin adına. Ama dediğim gibi, demek ki ilden ile yere göre değişiyor hepsi. O da şans meselesi mi artık biliyorum.
Esenn1 GulsahMulayim evet her hastanene farklı fiyat alıyor maalesef... hastanenin yerine konumuna göre yükseliyor fiyatlar hele ki isim yapmış bir hastaneyse 400-500 ü buluyor fiyatlar. Ben uygun hastane buldum Allah’tan yoksa devlete gidecektim bende.
SelinSeliin feyzaa34 orası özelden verilen tahlilleri de yapmıyor zaten ikili tarama yapmamasına şaşırmam