6 haftalık gebeyim 2cm kanama alanım var ama aşırı derecede halsiz yorgun hissediyorum kendimi. Sırt ağrım kasık ağrım çok fena. progesteron Kullanıyorum ama kendimi sürekli hasta gibi hissediyorum yerimden kalkmak istemiyorum . Benim gibi olan var mı acaba ?