afra_ozden Narmin9414 20. Haftadan sonra diyorlar ilk gebelikse benim ilk gebelik 16. Haftamdayım daha hissetmedim 😊
CnsyeniHamile Narmin9414 bugün doktoruma sordum 20 den sonra dedi ama benimki maşallah çok herakerli böyle devam ederse 18 den sonra olabılır çok aktif dedi 😊
Deletedmom143 Selam canim.senin icin 13 hafta hala erken.Herkesde farkli tabi oluyor.doktorlar ilk gebelerde bazilarinda 20 haftadan hissetmeni diyorlarmis.yine soyluyorum butun kadinlara aid deyil yani su.bak canim ben 14+3 iyken rahimde cirpinti hiss ediyordum gunde 2 kere 4 gun surdu bende su cirpinti.15ci haftamda bebeyimin gerildiyini haraket etdiyini hiss ediyordum elimi qoyaraqda hiss ediyorrdum .15+4de bebeyim ilk defa tekme atdi cok guzel bi hiss.ama cok hafifdi yani ben hiss etdim yani.Su an 16cu haftami tamamladim.17ci haftama kecdim artik ne zaman uyuyor acikioyr ne reaksiya verir hiss ediyorum.qaz falan deyil yani.doktoruma sordum bebekdir dedi.ha birde karin piy katindanda asliymis o bazi kadinalrda.ben zaten zayif diyilim.16 haftada neredeyse 10 kilo almisam uzagi asagisi 7 kilo.yani canim olucak merak etme.Insallah ilerliyen zamanlarda hiss edersin umarim)