aysegulk07 Ya arkadaşlar 35. Haftaya gircem sürekli en ufak şeye ağlayasım geliyor ağlıyorum annemle bebeğin kıyafetlerini yarın yıkayacağız ona bile ağladım düşünün 🥲🥲 sizde bu durumda mısınız geçiyor mu doğumdan sonra çünkü çok yorucu duygusal olarak