40 haftanın icindeyim sabah alttan muayene sırasında baya kanamam oldu sonra durdu eve geldim sancım yok alt karnımda sızı var peçeteyle silince kırmızı akıntılı kan geliyor bu nişan mı yoksa sabahki muayeneden kalma kan mı anlamadım acile gitmem lazımmı bebeğim hareket ediyor bugün ulturasonda suyu falan da iyiydi doktor sancın gelirse evde de çekebilirsin sancınj dedi ne yapmam lazım bilmiyorum