yarenkarakus betullsahinn Bizde 39 olduk ikinci doğumum olacak ama gelen giden yok 🥲 yarın sabah kontrolümüz var bakalım ne durumdayız 🫠
firdevstkn 40+2 bizde de gelen giden yok:( baştan beri erken doğum olur dediler balık burcu olacak diye bekleyen bize inatla koç olmaya çalışan bir bebe denk geldi
mhtcee Ağrı durumunuz ve kasılmalarınız ne durumda peki. Ben 37 0ım. Gün içinde çok ağrı ve kasılma yaşıyorum
betullsahinn incila00 incila00 bugün kontrole gittim 3800 rahim ağzında açılma olmaya başlamış bugün yarın gelir gibi dedi doktor
incila00 betullsahinn imgee betullsahinn benimde yok ama çocugun kilosuda büyüyor o yüzden tedirginim kaç kilo bebiş
incila00 betullsahinn devletmi özelmi. Banada 3850 dedi ama. Ben korktum 4 olursa 4 ü geçerse Sezaryan dedi
yarenkarakus betullsahinn teşekkür ederim hepimiz için hayırlısı olsun inşallah . 39 olduk bugün gittim bebiş 3500 olmuş suyu sağlığı her şeyi yolunda dedi doktor . Kanalda ve 2 cm açılmam var eli kulağında dedi normal süreci kendiliğinden gelmesini bekliyoruz bakalım artık 🫠
betullsahinn incila00 benim özel siz genede normal istiyorum diye diretin dünya sağlık örgütüne göre 4500 kiloya kadar mümkün kılınıyor