Hayırlı olsun tebrik ederim, zamanlamamız çok benziyor ben tüp bebek tedavi oldum ve embriyo transferimden 10 gün sonra kanda 197 ile gebe olduğumu öğrendim. İki gün sonra 574 oldu ama geçtiğimiz pazartesi o sonuötan beri heyecanla bekliyorum yarın keseyi görmeye çağırdılar. Ama o zamana kadar kan sonucum nedir ve kese var mı doğru yerde mi (uterus) gibi sorular var aklımda. Heyecanla umarım hepimiz güzel sonuçlar alırız.