sassolsobe22 2,5 aylık hamileyim boğazım aşırı yanıyo gözlerimde ağırlık var açamıyorum burnum akıyor hasta oldum sanırım 😒😒 ne içebilirim veya bitki çayı vs ilerlememesi için
benimsin21 sassolsobe22 Ballı süt. Nane limon. Limon kaynatıp içine bal ekleyebilirsiniz. Çok geçmiş olsun dikkat edin🫶🏻
ghostty sassolsobe22 her su içeceğinizde suyu kaynatıp ılıştırın. İçerisine limon sıkıp için. Bazen bal ve limon koyup için. Bitki çayı vs içmek istemediğimden böyle yapmıştım boğazıma iyi gelmişti. Burun ve boğazınızı da tuzlu suyla gargara yapın. Sabah, gece yatarken vs.
beyazakgl sassolsobe22 salgın var galiba geçmiş olsun bende yeni atlattım maalesef hastaneye gittim limon falan işe yaramadı
sassolsobe22 benimsin21 teşekkür ederim evet nane limon hiç aklıma gelmedi 🤦🏻♀️ Gebelik için nane sorun olur mu diye düşündüm bi an ama olmaz heralde
benimsin21 sassolsobe22 Olmaz ya bende kızıma hamileyken ne zmn hasta olsam nane limon kaynatıp içerdim ise yaramazsa limon bal karistirir içerdim.
sassolsobe22 ghostty havalar çok soğuk olduğum yerde ve dikkat etmedim edemedim daha doğrusu teşekkür ederim dediğinizi yapıcam
ghostty sassolsobe22 çok normal neyseki nisan ayına gireceğiz, hastalık vs uzak kalır hepimizden inşallah🙏🏻Çok geçmiş olsun.
ilginay sassolsobe22 hamilelik boyunca (37+3) 3 kez grip oldum ve master yaptım en iyi gelen bacım kök zencefili al kabuğunu soy iki parçaya böl kupan kadar suyla haşla içine 1 limon sık kupana bal dök o kaynattığını da süzüp ekle gerçekten terletiyor ve boğaza çok iyi geliyor ve benim griplerim 1 ay yatak döşek geçer bunun sayesinde hemen atlattım