emelociro Kizlarr iyi akşamlar. Ben 35 haftaligim. Kabiz olmuşum. Biraz fazla ıkındım. Smdi kasiklarim çok aciyo. Yürüyemiyorum. Başım döndü bi an
ARYa143 emelociro ağrı dayanılmayacak gibiyse ve ya uzun sürüyorsa Dr unuza danışın derim. Bu sürede de sol tarafa doğru yatıp dinlenin , geçmiş olsun