kumsalanne evet ben doğduğundan beri kullanıyorum bebeğime %2lik iyot solisyonu bi kulak çubuğunu batır içine beş dik beş yatay şekilde çizgiler çiz göğüs kafesinin üstüne sabah akşam iki güne atar ben bide %2lik içilebilecek iyot aldım onu da sabah aç karnı bi damla damlatıyorum ağzına hasta olunca ama iyot kafesi daha etkilidir