surpriz_anne genetik testte anlaşılıyor da hamile kalmadan önce yapılması gereken birşey hamileyken yanlış çıkabiliyor sonuçlar genelde 2,3 kayıptan sonrası araştırılıyor genetik testi o zaman yapıyorlar gebelik kaybınız yoksa durup dururken yapılmasının bir anlamı yok canım bende ilk bebeğimi kaybettim karnımda kalbi durmuştu doktor ilk bebekler araştırmaya girmez 1 kere olması sürekli olacağı anlamına gelmez demişti canım çoğu kişidede birşey çıkmıyor zaten ilk trimester kayıpları genelde kromozom bozukluklarından oluyor demişti doktor