cemreveminnosunannesi Hanımlar merhaba, 3 gündür alt karnımda gıcırtı gibi seyirme gibi bir his var. Günün çoğu zamanında var özellikle dinlenirken. Aman aman değil ama rahatsız ediyor nedir ki bu? İlk gebeliğimde olmadı böyle bişey yaşayan var mı ☺️
kaya_kaya cemreveminnosunannesi haftan ilerideyse hıçkırık olabilir canım benimde bebek içeride hopluyor hıçkırıktan😅😅
cemreveminnosunannesi kaya_kaya ay bu kadar uzun hıçkırır mu ki ya sanki karnımda telefon titriyor saatlerce açan yok 🤣 günün 8-9 saati devam ediyor
bebyko nur1124 2583 tü canım beta hcg. Benim biraz yüksekti çoğul gebelikten bile şüphelendi doktorum
irmb nur1124 siz bence adet geçilmesi yaşarsanız tekrarlarsınız şuanlık yok kan en net sonuçtur. Ama bazen geç yumurtalama olup adet geçikmesinden sonra çıkabiliyor
cemreveminnosunannesi nur1124 yumurtlama zaten adetin 15. Günü oluyor. Yumurtlamadan 5 gün sonra kan vermişsin çok erken gözükmez zaten. Varsa ise bugün yarın kan versen çıkabilir. Erken testler daha göstermez sadece kandan görülebilir