Merhaba arkadaşlar pkosta başka bi sorun yok ama gebelik olmadı 5 yıl ağustosta tüp bebekle hamile kaldım ocakta rahim ağzı kisaligindanndolayi erken doğum yaptım kaybetim tekrar düşünüyorum şuan ama korkularım var serklaj olan anneler bana da yardım edebilir mi hikayeleriniz nasıldı 2. gebelikte sağlıklı aldınız mı kucağınıza gebelik boyunca nasıldı yatarak mi geçti hep nelere dikat ettiniz