Merhaba Canım Anneler,
Bir ramazan bayramının daha sonuna geldik 🥲 Ben bu bayram yeme içme işini biraz abarttım. Sizi de çoook merak ediyorum. Neler yediniz? Yerken kendinizi durduramadığınız bir yiyecek oldu mu?
Şeker 🍬
Çikolata 🍫
Börek 🥐
Tatlı 🍩
Sarma 🍣
Ya da bambaşka yöresel bir lezzet.. ?
💬 Yorumlarda buluşalım.