hamisbiri2 Kızlar sabah nişanım geldi. Ama sancım vs yok sadece yürürken zorlanıyorum. Bebeğin aşağıya baskı yaptığını hissediyorum. Hafif kasık ağrısı gibi ama sancı değil 👀 ne zaman hastaneye gitmeliyim? 38 hafta yakınım
ftmgvnn hamisbiri2 ben gitmedim hastaneye nişan geldikten 2 gün sonra sancılarım başladı o zaman gittim nişan gelince hemen doğum başlıcak diye bişey yok doktoruna haber verebilirsin ama imkanın varsa
ay0 hamisbiri2 benim doğum olmadan bir gün önce nişanım geldi devamında açık kırmızı lekelenmem oldu gitmedim ertesi gün akşam suyum geldi sabaha karşı da doğum oldu ama nişandan önce 2 santim açılmam vardı su geldikten sonra da 3 4 santim oldu
sumus0638 Bence bi gidip muayne olun sonrasında açılman sancın yoksa eve gelirsin bence bebeği riske atma
hamisbiri2 sumus0638 çok az suyum gelmiş. eve gönderdi doktorum sancın olursa gelirsin diye hala sancı vs yok nişanın üzerinden 24 saat geçti
minnosss58 nisanur_klc gebe okulunda öğrendiğim kadarıyla doğum kanalında bulunan tıkaç görevi gören pembemsi kahvemsi akıntı demek, o akıntının gelmesi doğumun habericisi oluyor bildiğim kadarıyla inşallah anlatabilmişimdir 😊
hamisbiri2 Suyum gelmiş ama bebeği riske atacak kadar değilmiş. Eve geldim sancım ya da açıklık olmadığı için
ay0 hamisbiri2 suyun az da gelse yatırması lazımdı bence antibiyotik başlaması lazımdı doktordan iyi bilemem ama şu an nasılsın hala geliyor mu suyun
hamisbiri2 ay0 ay aslinda o gece(pazar) acile gittik başta yatış verdiler ama kendi doktorum arayıp gerek olmadığını söyledi sancım başlamadığı için yarın suniyle başlatacaklar. Salı günü suyunda problem yoktu
hamisbiri2 sumus0638 gebelik testi gibi bişey örnek alıp bakıyorlar. Ben de tam göremedim ama çubuk gibi bişeydi.