-Papatya33 bende riskliyim artı serklajlıyım Protestan ı bende kullanıyorum onun dışında kasılma önleyici başka bi ilaç daha kullanıyorum son günlerde işte iyice zorlanmaya başladım yürürken bile sertleştiği zaman adım atamıyorum , çok da dikkat etmedim yatmadım sürekli yani ama artık yatmam gerekiyor bence :)