Kızlar doğum yapanlar ya da doğumu başlamış olanlar, doğumdan önce yaşadığınız ilk belirtileri yazar mısınız? Doğumun başladığını nasıl anladınız çok merak ediyorum. Doğuma az kaldığı için insan her şeyi acaba belirti mi diye düşünüyor. Sizde sancı, nişan, su gelmesi, baskı, bel ağrısı ya da farklı neler olmuştu paylaşır mısınız? 💕🤰🏻