sinemmm38 bende de bişey çıkmadı alttan muayene etsem belki enfeksiyondan mı değil mi anlamam daha iyi olur dedi ama onu da ben istemedim. Nst falan her şey normal çıktı. Bebek çok kilo almış ama belki de o baskı yapıyo nişanım böyle geliyo da olabilir. Çünkü doktor böyle giderse 38 i bile göremeyiz bebek kendi de başlatabilir doğumu dedi