bus2109 Kızlar selam 🌸 25 haftalık ikiz kızlara hamileyim ve karnım aşağıda bu haftalardan sonra yukarı çıkar mı genel olarak karnımın heryerinde hareket oluyor mide tarafında da alt karın bölgesinde de bide bu ırsi olabilir mi çünkü annemin de 3 hamileliğinde de karnı hep aşağıdaymış
3boysmom bus2109 merhaba, benim ikizlerimde tek yumurtaydı 4.5 ay önce doğum yaptım ama hiç karnım aşağıya inmedi hep yukardaydı, doğuma girerken bile öyleydi hatta, neye göre oluyor pek bilmiyorum, sağlıkla kucağınıza alın💜
aselimdurum bus2109 19 haftalık hamileyim karnım aşağı da kızımda da karnım aşağıdaydı artık 30lara doğru yukarı çıkmıştı bunda da öyle olacak galiba
Ozlemerikci543450 bus2109 bir kız bir erkek doğum yapalı 7.5 ay oldu ama aksine benim karnımda aşırı yukarıdaydı göğüsümün altında resmen doğuma girerkende aynıydı gerçi 34 haftada doğurdum 🤣
yymomm bende 26 haftalık ikizlere hamileyim bir kaç gibi karnın aşağı düşmüş dedi endişelendim bende ilk gebeliğim birde
bus2109 yymomm benim de annem öyle söyledi o diyene kadar bu normaliymiş gibi geliyordu dün de görümcem söyledi o zaman dedim herhalde cidden aşağıda doğumu tetiklemesinden korkuyorum inşallah zamanında doğum yaparız
yymomm bus2109 inşallah 🙏🏼 istanbulda mısınız hangi hastanede takiplisiniz onu soracaktım istanbuldaysanız
bus2109 yymomm hayır bursa İnegöl’de yaşıyorum 😊 sizinle haftalarımız çok yakın da bişey sormak istiyorum biri 24+3 700gr diğeri 24+5 730 gram geldi geçen hafta sizin bebişlerin gramları ne kadar acaba bu gramlar normal mi şeker takipli ilerliyorum da yeme içmelerim çok kısıtlı o yüzden merak ettim 😊
yymomm bus2109 bende bugün gittim canım 26+2 deyim biri 920 diğeri 960 gr dedi doktor biraz az dedi kilolarına hatta 920 gr olanın karın cevresi de biraz kücük dedi protein ağırlıklı beslen dedi 10 gün sonra bidaha kontrol edelim dedi biraz geride kalmıs dedi. senin haftana göre nasıl bilmiyorum valla canım doktorun ne dedi ben en son 21 ken gitmiştim işte bugün gittim şuan kiloları bu şekilde
bus2109 Ozlemerikci543450 o zaman doğumun erken olması ile alakalı değil bende ondan tedirgin olmuştum daha çok baskı yapıp erken doğumu tetikler diye 🤭
bus2109 Havin49_ benim başından beri sanki hep aşağıda gibi ikisi de kız bazı yerlerde kız bebiş olunca karın aşağıda olur yazıyor ama ne kadar doğru bilemiyorum tabi 🤭
bus2109 Havin49_ genel olarak hareketli bir hayatım yok genelde evdeyim inşallah 37 civarı alırız kucağımıza 😌