zelih8a8wa yasak değil doğumhane dışında bir kapı daha oluyor bir kaç metre ileride orada bekliyorlar. Benim gece nişanım geldi acile gittim açılma sancı yoktu gönderdiler eve geldim sancılarım başladı ertesi gün öğlen 14 . 30 a kadar evde karşıladım sancıları 16.30 da doğumhaneye aldılar 22 .00 da doğdu oğlum