dunyamveben2 Dünkü Değer düşük yarın yine doktora gidicem büyük ihtimalle yine kan alırlar geçen ay düzensiz adet oldum ondan mı oldu böyle bir kaybımda var adet tarihi geçip değerin düşük olması düşündürüyor Kasım ayında kürtajım var
almeraa dunyamveben2 iki gün arayla iki kat artması yeterli, bundan daha düşük beta ile sağlıklı bir çok hamile var merak etme 🥰
arzucagil dunyamveben2 bende 80le öğrenmiştim düzenli artış olursa düşük olması önemli değil.erken öğrenmişsin demek ki son regli ne zamandı
dunyamveben2 almeraa teşekkür ederim başa gelince insanın içini içine sığmıyor Rabbim hakkımızda hayırlısını versin
dunyamveben2 arzucagil 14 şubat ama çok düzensiz oldu 2 gün geldi 1 gün durdu 1 geldi 1 durdu değişikti uygulamaya göre bu ay18nde olmam gerekiyordu ama olmadım