zelih8a8wa Normal doğumdan sonra kanama olduğu için dikişler nasıl iyileşiyor ki yani sonuçta o bölgenin kuru kalması gerek iyileşmesi için
jupijup zelih8a8wa sık sık ped değişimi, önden arkaya temizlik, kuru tutma, Bunlar yapıldığında sorunsuz iyileşip kaynıyor dikişler, regl olmuşsunuz gibi düşünün. Zaten dikişler de kendiliğinden eriyen dikişler siz varlığını hissetmiyorsunuz.
kayadidemdilan zelih8a8wa 10 gün oldu normal doğum yapalı 3 dikisim vardı ikisi düştü önemli olan sık sık bezi değiştirmek kuru tutmak öyle dediğiniz gibi peceteye takılmıyor
irmb zelih8a8wa iyileşir 1 hafta içinde iyileşiyor ilk doğumum normal dikişlerim vardı düzenli pedini değiştiriyorsun birde her tuvalet sonrası tentürdiyotla tampon yapıyorsun kanama olsa da o kurutuyor dikiş aldırmadım bile kendi kendine düştü iyileşti sadece bir kaç gün emzirmek için oturduğunda ağrı çok oldu. normal doğum vajinan zaten uyuşuyor ağrıyı zorlamayı hissetmiyorsun doktor makas attığında hiç hissetmedim bile tek istediğim bebeğin biran önce çıkmasıydı
kaya_kaya O kadarını bende bilmiyorum ama iyileşmişti temiz ve kuru kalması lazım sık sık ped değişimi lavabodan sonra ıslak bırakmayınca falan sorunsuz iyileşiyor
sumus0638 Dikişler dış tarafta olmuyomu silerken falan takılma olmazmı ilk doğumum olucak ondan soruyorum kusura bakmayın
kaya_kaya zelih8a8wa yok kız o kadar yırtılmıyor benim 6 dikişim dışta içde 8 tane vardı hissetmiyorsun bile sadece dokunursan hissedersin ama hemen iyleşiyor zaten eriyor
minikbebegim06 zelih8a8wa benim hiç yırtılma vs olmadı kesi de olmadı yani herkeste olacak diye bir şey yok ki
badhomian zelih8a8wa valla benimde ilk doğumum olcak vajinal olucak sanırım büyük abdrstini yapınca tenizle ama duşa gir dedi doktorum yavaş yampon hareketler ve kurutma makinesi ile kurut tamamdır fazla takma kafana bacım baticonda öneriliyor beya karbonatşı su ile temizlik filam
zelih8a8wa kaya_kaya dogumda herhangi igne falan vurmuyorlar mı yani oldugu gibi cocugu cıkarıyor muyuz acıyı cok fazla hissederiz diye düşünüyorum
kaya_kaya zelih8a8wa hayır canım emin ol o dikiş atılmasını hissetmiyorsun çünkü bebek çıktığı an öyle bir rahatlıyorsun ki sanki o sancıları çeken biz değilmişiz gibi. Benim ebe şuan dikişlerini atacam dedi hiç hissetmedim oğlumu izlemekle meşguldum ebeler kontrolünü yapıyorlardı