4 gün önce sezeryan oldum genel anestezi ile 2 gündür çok fena ateşim var maalesef acile gittim bugün parol ve izotonik su taktılar o an iyi oldum eve geldim yine çok kötü oldum enfeksiyon mu kaptım sezeryan dikişlerimde herhangi bir şey yok etrafı hafif mor sadece oda normal akıntı vs kanama hiç olmadı ateşim 39 lara çıkıyor ama elimi yüzümü yıkayıp üstümü açtığımda geçiyor yarın tahlil vereceğim mastitten şüphelendim fakat emzirdikten sonra da oluyor yani yaşayan var mı bu durumu